Dedykowane platformy e-commerce B2C
Projektujemy i wdrażamy nowoczesne sklepy internetowe oparte na autorskiej platformie wykorzystującej najnowsze technologie: Microsoft ASP.NET Core i bazy danych MS SQL. Zastosowane rozwiązania pozwalają na automatyzację działań marketingowych i sprzedaży wielokanałowej. Oferujemy integracje z dowolnymi systemami zewnętrznymi i funkcjonalności dopasowane do konkretnych wymagań. Zapewniamy doradztwo na każdym etapie współpracy, szkolenie oraz opiekę posprzedażową.
Decydując się na dedykowany sklep internetowy masz gwarancję, że otrzymasz rozwiązania dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojej branży. Zaprojektujemy i wdrożymy funkcjonalności, które pozwolą Ci realizować dowolną politykę sprzedaży on-line i rozwijać biznes bez żadnych ograniczeń.
Zobacz jakie możliwości daje nasza platforma e-commerce.
Na sukces sklepu on-line składa się wiele czynników. Atrakcyjna oferta to nie wszystko. Aby generować wysoką sprzedaż niezbędne jest stworzenie sklepu internetowego zgodnego z aktualnymi trendami, dostosowanego do potrzeb i oczekiwań potencjalnych konsumentów i przede wszystkim wyposażonego w innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż.
Lekka, przejrzysta grafika podkreślająca zalety oferty i budząca zaufanie wśród odwiedzających. Intuicyjna nawigacja, poprawne funkcjonowanie na wszystkich urządzeniach, gwarancja bezpieczeństwa danych i prosty proces zakupowy sprawią, że zakupy będą przyjemne i wygodne, a Klienci chętnie wrócą do Twojego sklepu.
Znajdź Klientów i zaproś ich na zakupy
Optymalizacja SEO
Daj się znaleźć - to najlepszy i najtańszy sposób pozyskania Klienta.
Zadbamy o "czysty kod" i odpowiednią strukturę witryny oraz przyjazne adresy URL, a Tobie damy narzędzia do optymalizacji kluczowych parametrów takich jak: meta title i meta description.
Twoje grafiki zostaną automatycznie przekonwertowane do formatu WebP (format plików graficznych opracowany przez Google), który zredukuje ich ciężar bez utraty jakości i zwiększy szybkość ładowania strony, a to jeden z czynników branych pod uwagę przez boty wyszukiwarek przy ocenie stron internetowych. Przemyślany projekt da Ci możliwość wypełnienia witryny wartościowymi i oryginalnymi treściami, możesz też prowadzić bloga, co przyciągnie do Twojego sklepu potencjalnych Klientów.
Porównywarki cenowe i Marketplace'y
Jeśli chcesz zmierzyć się z konkurencją - żaden problem.
Zintegrujemy Twój sklep z dowolną porównywarką cenową. Z poziomu systemu będziesz mógł również wystawić Swoje produkty na Allegro lub innej platformie sprzedażowej korzystając z wygodnej dwustronnej integracji.
Sklep na Facebook'u i Google Merchant
Nasz system automatyczne wygeneruje pliki bazy danych i zadba o ich aktualizację. Pozostaje tylko stworzyć sklep na Facebooku lub w Google Merchant Center i zdecydować, które produkty mają się tam pojawić.
Zainteresuj odwiedzających Swoją ofertą
Udało się - potencjalny klient trafił do Twojego sklepu. Zazwyczaj kilka pierwszych sekund decyduje o tym czy pozostanie tam na dłużej. Mamy świadomość, że koszt sprowadzenia klienta do witryny bywa wysoki więc zadbaliśmy o to, abyś mógł jak najlepiej zaprezentować Swoją ofertę i zachęcić odwiedzającego do zakupów.
Indywidualna grafika
Stworzymy szatę graficzną dopasowaną do Twojej oferty, branży i grupy docelowej. Intuicyjny interfejs użytkownika, przyjazny UX i poprawne działanie na urządzeniach mobilnych to oczywiście standard.
Zaprojektujemy układ strony, który da Ci wiele możliwości (banery reklamowe, listy produktów, prezentacje video). Korzystając z systemu CMS będziesz mógł samodzielnie zarządzać wyglądem sklepu i dopasować go do bieżących potrzeb.
Promocje, rabaty, oferty specjalne
To przyciąga jak magnes - klienci bardzo często ulegają ich magii. Oferty limitowane i ograniczone czasowo przyspieszają decyzje zakupowe. Chwal się nowościami, inspiruj bestsellerami, zachęcaj promocjami i wyprzedażami. Możesz prezentować produkt dnia, tygodnia czy miesiąca. Wyświetlaj odwiedzającym kody rabatowe i oferty specjalne.
Prezentacja marki
Warto zadbać o profesjonalną prezentację firmy lub marki. Napisz jakie cenisz wartości, pokaż pasję i zaangażowanie, to buduje pozytywny wizerunek. Możesz opowiedzieć historią marki lub zaprezentować jej twórców. To wszystko powoduje, że klient pozna Cię lepiej i szybciej nabierze zaufania. Po naszej stronie jest zadbać o ciekawą prezentację treści, zgodną z Twoją wizją i identyfikacją wizualną.
Blog i poradniki
Im więcej wartościowych treści tym lepiej klienci postrzegają Twoją firmę lub markę. Dlatego wyposażyliśmy nasz system w funkcjonalności bloga. Możemy również zaprojektować i wdrożyć indywidualne podstrony z treściami edukacyjnymi lub poradnikami dla klientów.
Projektujemy i wdrażamy systemy oparte na analizie potrzeb i celów. Nasz atut to elastyczne rozwiązania "dla małych i dużych", które można dopasować do aktualnej sytuacji i budżetu Klienta, a co najważniejsze rozwijać system w przyszłości wraz z rozwojem firmy.
Pomóż wyszukać odpowiedni produkt
Wyszukiwarka
To jedna z najważniejszych funkcjonalności. Jej wadliwe działanie szybko zniechęca klientów do dalszych poszukiwań. Nasza platforma wykorzystuje zaawansowaną, pełnotekstową wyszukiwarkę , niewrażliwą na błędy w pisowni / Full-Text Search. Produkty mogą być wyszukiwane po nazwie, opisie lub symbolu, a wyniki prezentowane są w czasie rzeczywistym (tryb live view) .
Filtry i sortowanie
To kolejny newralgiczny moment, w którym możemy stracić potencjalnego klienta. Zaimplementowany system zaawansowanego filtrowania pozwala szybko wyszukać produkty w odpowiednim kolorze, rozmiarze czy cenie. Ilość parametrów wyszukiwania i ich atrybutów jest nieograniczona i można je samodzielnie definiować w systemie. Już na etapie projektowym dbamy o odpowiednią prezentację wizualną filtrów, tak by były dopasowane do konkretnych potrzeb i wygodne dla użytkowników.
Naturalnym uzupełnieniem filtrowania jest oczywiście możliwość sortowania produktów według upodobań klienta (cena, popularność, data dodania).
Kafelki produktowe
Przejrzysta i czytelna lista produktów pozwoli klientowi szybko zorientować się w Twojej ofercie. Poza prezentacją zdjęcia i ceny warto poinformować klienta o aktualnych promocjach na produkt, zaznaczyć jego najważniejsze cechy lub pokazać jego warianty.
Zaprezentuj Swój produkt lub usługę i przekonaj do zakupu
Wybór systemu dedykowanego daje możliwość stworzenia kartoteki produktu dopasowanej do rodzaju sprzedawanych produktów lub usług. To jedna z metod budowania przewagi nad konkurencją, gdyż kartoteka produktu to najważniejsza podstrona w sklepie internetowym. Tu zapada decyzja o zakupie i bardzo często jest to miejsce pierwszego kontaktu klienta z naszym sklepem. Tu najczęściej trafiają użytkownicy z reklam w mediach społecznościowych lub wyników wyszukiwania w Google. Prace nad kartoteką poprzedzamy zawsze analizą oferty produktowej klienta i na tej podstawie proponujemy najlepsze rozwiązania.
Dajemy Ci pełną paletę możliwości, aby najlepiej zaprezentować produkt i jego zalety:
- galeria zdjęć z funkcją zoom
- galeria video
- opis produktu
- tabela atrybutów
- prezentacja wariantów produktu
- konfigurator produktu
- możliwości personalizacji (np.: wizualizacja graweru lub nadruku)
- prezentacja sposobu pakowania
- informacje o dodatkowych usługach (np.: pakowanie na prezent)
- porady dotyczące użytkowania produktu
Możemy wdrożyć w kartotece dodatkowe funkcjonalności takie jak negocjacja ceny, możliwość wysłania zapytania dotyczącego produktu, automatyczne informowanie o jego ponownej dostępności czy opcja polecenia produktu znajomemu.
Jest to również miejsce do przekazania najważniejszych informacji związanych z warunkami i bezpieczeństwem zakupów. Klienci docenią w tym miejscu informacje o sposobach kontaktu ze sklepem i precyzyjne komunikaty dotyczące:
- terminu realizacji zamówienia
- sposoby płatności
- kosztów i metod wysyłki
- warunków zwrotów i gwarancji
W kartotece możemy również wykorzystać różne dodatkowe formy zachęty do dokonania zakupów:
- informacje o aktualnych rabatach cenowych
- kody rabatowe
- informacje o korzyściach z udziału w Programie Lojalnościowym
Wśród najważniejszych funkcjonalności kartoteki nie może zabraknąć tych, które mogą zwiększyć koszyk zakupowy. W panelu rekomendacji zakupowych możemy pokazywać klientom produkty do kompletu, podobne, uzupełniające czy najczęściej kupowane z wybranym produktem.
Po zakończeniu prac stajesz się właścicielem systemu, bez ciągłego ponoszenia kosztów abonamentowych czy naliczania prowizji od sprzedaży. Dzięki zaawansowanemu systemowi CMS możesz samodzielnie obsługiwać sklep bez konieczności angażowania specjalistów.
Zwiększaj wartość koszyka i ratuj porzucone koszyki
Zwiększanie wartości koszyka
W oferowanym systemie zadbaliśmy o różnorodne rozwiązania, które zachęcają klienta do zwiększenia wartości i asortymentu dokonywanych zakupów. Koszyk to idealne miejsce, by jeszcze raz poinformować klienta o aktualnych promocjach lub rabatach. Skutecznym bodźcem do zwiększenia wartości zakupów jest też pokazywanie kwoty brakującej do darmowej dostawy, rabatu lub otrzymania gratisu. Warto wskazać korzyści z udziału w Programie Lojalnościowym i wyświetlić klientowi aktualnie posiadane punkty oraz informację o punktach, które zostaną przyznane za zakupy. Koszyk to także świetne miejsce na zaproponowanie dodatkowych usług: specjalnego pakowania, nadruków, personalizacji. Sprawdza się też panel rekomendacji z produktami do kompletu, uzupełniającymi lub często kupowanymi razem z produktem umieszczonym w koszyku.
Porzucone koszyki
To problem dosyć powszechny, ale sprawa nie jest jeszcze przegrana. Jeśli już udało się skłonić klienta do wybrania produktów i umieszczeniu w koszyku jest spore prawdopodobieństwo, że jednak dokona zakupu. Możemy zachęcić go do tego wysyłając e-mail i/lub SMS przypominający o rozpoczętych zakupach. W zależności od polityki marketingowo - sprzedażowej możemy przesyłać dodatkowe informacje zapewniające o jakości i bezpieczeństwie zakupów w Twoim sklepie oraz wartościowe treści edukacyjne lub wskazujące zalety wybranego produktu. Zachętą do finalizacji transakcji może być również rabat, którego działanie jest ograniczone czasowo.
Sprawnie obsłuż zamówienie
Im mniej czasu musisz poświęcić na czynności związane z obsługą realizacji zamówienia, tym więcej pozostaje działanie związane z rozwojem Twojej firmy.
Zadbaliśmy więc o wygodny i w pełni zautomatyzowany proces obsługi zamówienia.
- automatyczne maile do klientów na każdym istotnym etapie realizacji zamówienia
- automatyczne maile do pracowników zaangażowanych bezpośrednio w przygotowanie towaru do wysyłki
- integracje z bramkami płatniczymi (PayU, Przelewy24, PayPal i inne)
- integracje z firmami kurierskimi (DPD, DHL, GLS, Inpost i inne)
- integracje z programami księgowo - magazynowymi i systemami ERP
- integracje z hurtowniami
Zatrzymaj Klienta na dłużej
Ze względu na dużą konkurencję prawie w każdej branży, sprowadzenie klienta do naszego sklepu i skłonienie go do dokonania pierwszego zakupu bywa czasochłonne i kosztowne. Jeśli już uda się tego dokonać musimy zadbać, aby klient pozostał z nami na dłużej. W zależności od potrzeb i specyfiki branży możemy zaproponować wdrożenie różnorodnych narzędzi, które sprawią, że klienci będą powracać do naszego sklepu.
- zaawansowany SYSTEM E-MAIL MARKETINGU
- zaprojektowany indywidualnie PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
- skonfigurowany według potrzeb PROGRAM POLECEŃ
- promocje, wyprzedaże, nowości, bestsellery, kody rabatowe
- moduł marketing automation
Potrzebujesz więcej?
Zobacz jakie możliwości daje nasza platforma e-commerce.
Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym zadaniom. Zaprojektujemy i wdrożymy dowolną funkcjonalność, która zwiększy Twoją sprzedaż, usprawni obsługę klientów lub procesy wewnętrzne firmy.
Wykorzystaj najnowsze technologie i rozwijaj Swój biznes!
Zastosowanie sztucznej inteligencji i marketing automation w e-commerce przekłada się bezpośrednio na zwiększenie efektywności działań marketingowych oraz poprawienie doświadczeń klientów. To już nie technologia przyszłości lecz podstawowe narzędzia dające możliwości szybkiego rozwoju i realizacji celów biznesowych.
DEDYKOWANE PLATFORMY E-COMMERCE B2B I PLATFORMY B2E
SZTUCZNA INTELIGENCJA
Zarządzaj sprawnie sprzedażą internetową i stacjonarną z poziomu jednego systemu.
Działając na rynku o dużej konkurencyjności zdecydowanie warto zapewnić klientom spersonalizowane doświadczenia i umożliwić realizację procesów zakupowych lub reklamacyjnych w preferowanych kanałach sprzedaży. Oferowane przez nas rozwiązania informatyczne pozwalają na wdrożenie dowolnej strategii omnichannel lub multichannel.
DEDYKOWANE PLATFORMY E-COMMERCE B2B I PLATFORMY B2E
APLIKACJE MOBILNE
OPROGRAMOWANIE POS
Skontaktuj się z nami!
Porozmawiamy, doradzimy i stworzymy ofertę „szytą na miarę”.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00