Identyfikacja wizualna

Podstawowym elementem pozwalającym wyróżnić markę spośród konkurencji i podkreślić jej unikatowy charakter jest identyfikacja wizualna. Przemyślane projekty, oparte o wyznaczoną wizję i misję marki pomagają czytelnie zidentyfikować markę oraz jej intencje i autentyczne oblicze. Bez opracowania tożsamości wizualnej marki we wszystkich kanałach komunikacji z Klientem, nie sposób prowadzić skutecznych działań marketingowych.

Kształtowanie wizerunku to ciągły proces. Budowanie zaufania zaczyna się od zwrócenia i skupienia uwagi klientów na Twojej marce, a odpowiednia identyfikacja umożliwia prezentację wartości, mocnych cech i odróżnienie się od konkurencji.

Zadbamy o całościowe doświadczenie klienta z Twoją marką.

Skuteczny design to nie tylko walory estetyczne. Musi również nieść przesłanie, rozwiązywać problemy oraz osiągać zamierzone cele. Dlatego niezbędne jest precyzyjne zdefiniowanie tych zagadnień przed rozpoczęciem tworzenia identyfikacji wizualnej firmy.

Strategia

Prace projektowe zawsze poprzedzamy szczegółowym wywiadem w celu najlepszego poznania charakteru marki i oczekiwań Klienta.

Alfabet wizualny

Przykładamy ogromną wagę do walorów estetycznych i formy przekazu nie zapominając jednocześnie o podejściu marketingowym.

Budowanie zaufania

Dbamy o spójny, przemyślany i oryginalny wizerunek marki we wszystkich obszarach działalności.

Cele biznesowe

Tworzymy kreacje, które budują wizerunek marki oraz wspomagają jej rozwój i cele sprzedażowe.

Projekt logo - od koncepcji po zastosowanie

Księga znaku

Księga znaku to rodzaj podręcznika niezbędnego w każdej firmie, która chce budować wizerunek marki i zapewnić spójność wizualną w każdym projekcie.Wytyczne w księdze znaku określają zasady używania logo, wyznaczają kroje czcionek należy stosować, jakie kolory są właściwe do użycia w jakiej sytuacji, gdzie i jak zagospodarować logo marki. To bez wątpienia duże ułatwienie podczas tworzenia nowych projektów - mając księgę znaku, projektanci i graficy mają już gotowe wytyczne i ramy do tworzenia nowych projektów. Pozwala to zaoszczędzić czas i zapewnić spójność z innymi elementami związanych z marką.

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to zbiór elementów graficznych, kolorów, czcionek i innych detali, które umożliwiają łatwe rozpoznanie i zapamiętanie danej marki, przedsiębiorstwa lub organizacji. Dzięki identyfikacji wizualnej, marka staje się unikalna i wyróżniająca się na tle innych.

Główne elementy identyfikacji wizualnej to:

  • Logo - znak graficzny identyfikujący markę lub przedsiębiorstwo
  • Kolorystyka - paleta kolorów powinna być zgodna z charakterem marki i pomagać w jej identyfikacji
  • Typografia - powinna być czytelna, łatwo dostępna i spójna w każdym medium
  • Materiały reklamowe i informacyjne - papier firmowy, wizytówki, teczki, koperty, katalogi itp.
  • Media cyfrowe - witryna internetowa, sklep on-line, profile w Social Media
  • Opakowania - opakowania produktów, opakowania wysyłkowe
  • Gadżety firmowe - używane wewnątrz firmy i będące upominkami dla klientów
  • Elementy wystawiennicze - wygląd stoisk, sklepów, banerów, identyfikatorów

Elementami identyfikacji wizualnej będą także stroje firmowe pracowników, wygląd placówek, sposób znakowania samochodów lub innych urządzeń.Wszystkie te elementy powinny być ze sobą spójne w każdym medium, a także tworzyć konsekwentny wizerunek marki. Dzięki temu, marka może skutecznie wychodzić naprzeciwko potrzebom swoich klientów, budować z nimi trwałe relacje i zwiększać swoją rozpoznawalność.

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiamy, doradzimy i stworzymy ofertę „szytą na miarę”.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00