Zobacz inne case study

GRABUS DIAMONDS

Marka oferująca ekskluzywną biżuterię z diamentami.
Do produkcji wykorzystywane jest 18-karatowe złoto i wysokiej jakości diamenty certyfikowane przez GIA. Projektowana przez właścicielkę, twórcę marki i gemmologa, biżuteria wykonywana jest w pracowniach izraelskich mistrzów jubilerskich. Kolekcja kierowana jest do świadomych Klientów ceniących najwyższą jakość wykonania połączoną z ponadczasowym designem.

Zadania

Klientka zgłosiła się do nas z pomysłem na nową markę jubilerską i własną kolekcją biżuterii. Naszym zadaniem było stworzenie wyjątkowego wizerunku marki, który miał być wykorzystywany na wszystkich polach eksploatacji. Prace obejmowały zaprojektowanie logo i szeregu materiałów przeznaczonych do druku. Kolejnym ważnym elementem było stworzenie dwujęzycznego sklepu internetowego ubranego w oryginalną szatę graficzną i spełniającego wszystkie wymagania Klientki. Zlecono nam również wykonanie zdjęć produktowych i aranżacyjnych biżuterii na potrzeby sklepu internetowego. Zajęliśmy się również oprawą graficzną wykorzystywaną w social mediach.

Realizacja

Etap 1 - Logo

Od samego początku największym wyzwaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która będzie w 100% zgodna z wizją i oczekiwaniami Klientki, a jednocześnie będzie oddawała charakter i hasło przewodnie marki "Timeless sophistication".

Postawiliśmy na klasyczny, prosty w formie logotyp. Na życzenie klientki powstał również elegancki sygnet, który wykorzystywany jest samodzielnie w kreacjach graficznych na potrzeby Social Media.

Etap 2 - Projekt i realizacja materiałów drukowanych

Wyjątkowa oprawa sprzedawanej biżuterii była jednym z priorytetów.
Zajęliśmy się zatem zaprojektowaniem materiałów do druku. Miały one stawić integralną część opakowania jubilerskiego, które było realizowane przez jedną z wiodących firm we Włoszech i dostarczane przez Klientkę. Bardzo ważne było poprawne zwymiarowanie kart podziękowań i certyfikatów, tak aby idealnie pasowały do dostarczonego nam opakowania. Dodatkową trudnością był idealny dobór kolorów na różnego rodzaju materiałach.
Zgodnie z życzeniem Klientki wykorzystaliśmy minimalistyczny design ubrany w wyraziste barwy: czerń, złoto i szmaragd - które miały być znakiem rozpoznawczym marki.

Etap 3 - System e-commerce

Trzymając się konsekwentnie wyznaczonego stylu wykonaliśmy projekt graficzny sklepu internetowego. Strona startowa miała być efektowna i przyciągać uwagę atrakcyjnymi fotografiami biżuterii. Ponieważ budowanie wizerunku było jednym z podstawowych celów dla witryny internetowej, oprócz podstawowego zakresu prac graficznych dla sklepu internetowego, zaprojektowaliśmy wiele podstron, które prezentują twórcę marki, jej misję, wartości. Ponieważ oferta skierowana jest do klientów ceniących najwyższą jakość powstały również podstrony z treściami edukacyjnymi dotyczące diamentów, ich kształtów, oceny i klasyfikacji 4C. Wszystko zostało uzupełnione o podstrony z poradami dla Klientów dotyczącymi sposobu doboru rozmiarów oraz pielęgnacji biżuterii.

Kluczowe dla sklepu internetowego podstrony, czyli lista produktów i kartoteka produktu, zachowały minimalistyczny i elegancki styl. Rozbudowane opcje filtrowania, które mogą być definiowane przez Klienta z poziomu systemu CMS, pozwalają szybko dotrzeć do produktów o wymaganych parametrach. Przejrzysta kartoteka zawiera pełną specyfikację produktu, a także informacje istotne dla podjęcia decyzji zakupowych: sposób wysyłki i płatności, opis polityki zwrotów i gwarancję.

Za oryginalną i elegancką oprawą graficzną kryje się rozbudowany system e-commerce oferujący liczne funkcjonalności wspierające działania marketingowe. Na życzenie Klientki napisane zostały napisane funkcjonalności automatyzujące zarządzanie cenami. Upraszczają do minimum zmiany cen całego asortymentu w oparciu o aktualne kursy walut oraz automatycznie zaokrąglają ceny (również w przypadku rabatowania) do estetycznie wyglądających kwot. Zautomatyzowany proces sprzedażowy ogranicza do niezbędnego minimum obsługę zamówień. System generuje również pliki niezbędne do stworzenia sklepu na Facebooku i Instagramie. Zintegrowana bramka płatnicza e-Service umożliwia płatności w złotych i euro. Obsługę wysyłek ułatwia integracja z firmą kurierską DHL.

Etap 4 - Fotografia produktowa i social media

W naszym studio fotograficznym powstały zdjęcia produktowe biżuterii. Oprócz klasycznych packshotów na białym tle wykonaliśmy sporą ilość zdjęć aranżacyjnych, które miały stanowić materiał do przygotowywania grafik na potrzeby sklepu internetowego oraz social media. Na bieżąco opracowujemy grafiki wizerunkowe oraz tematyczne z okazji Walentynek czy Świąt.

Zakres prac

Identyfikacja wizualna i fotografia

1. Projekt logo
2. Projekt materiałów drukowanych (wizytówki, podziękowania, certyfikaty)
3. Projekty materiałów graficznych na potrzeby Social Media
4. Zdjęcia biżuterii (packshoty i aranżacje)

Identyfikacja wizualna i fotografia

1. Indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego
2. Wdrożenie sklepu na Pakiecie GOLD
3. Stworzenie i wdrożenie dodatkowych funkcjonalności dla sklepu:

  • automatyczna zmiana cen na podstawie podanego kursu waluty
  • funkcja zaokrąglająca ceny po przeliczeniu waluty i zastosowaniu promocji
  • Instagram feed zagnieżdżony w witrynie

4. Integracje

  • bramka płatnicza e-Service
  • firma kurierska DHL